banner1

nutizie

Materiale impermeable cristallin permeable basatu di cimentu hè diventatu gradualmente u principale novu materiale impermeabile per a struttura di cimentu sotterraneo prughjettu di tappi impermeabile per via di a so prestazione impermeable superiore, a custruzzione simplice, u prezzu raghjone, a prutezzione di l'ambiente è micca tossicu è altri motivi.

Prima, l'impermeable hè di cumbatte cù cracks di béton
Comu tutti sapemu, u più grande carenza di struttura di béton hè cracking, cracking struttura vi causari leakage, soprattuttu ingegneria underground, a causa di l 'erosione-longu termine è circundatu di acque sotterranee, una volta cracking, leakage hè particularmente seriu.
Ancu s'è a custruzzione di struttura di béton agghiuncennu additivu pò cuntrullà efficacemente u cracking precoce di a struttura, ma a struttura in carica di vibrazione, perdita d'acqua è rinfrescante causata da u stabilimentu, shrinkage seccu è invechjamentu cracking leakage ùn hè micca aspittatu.
U scopu di waterproof hè per u tardu cracking di a struttura di u leakage, hè una misura preventive, vale à dì, quantu à prevene cracks struttura béton causatu da fattori incerta leakage hè waterproof custruzzione hà significatu pratica.
A causa di a custruzzione è altri mutivi causati da a struttura di favu, rinfurzatu u fenomenu di fuga di pirtusu, in a prima tappa di a furmazione di a struttura di perdite principia, chì esige l'usu di un rivestimentu impermeabile di cristallo permeable basatu di cimentu per rinfurzà a superficia di a struttura, a superficia di a struttura hè stata rinfurzata, in modu di ritardà, impedisce a fuga di novu.

Dui caratteristiche di l'appiecazione di materiale permeable cristallinu permeabile basatu in cimentu
1. Ghjucà u materiale waterproof waterproof è plugging u sessu cumuni.U materiale impermeable cristalline permeable appartene à u materiale impermeable rigidu, chì hà una impermeabilità secundaria incomparabile è cumpatibilità cù a struttura.
2. L'acqua hè u fattore principale chì determina a prufundità di a cristalizazione osmotica.I cristalli generati da u revestimentu impermeabile penetranu parzialmente in i pori internu di a superficia di a struttura attraversu u reflux intrusiva di l'acqua nantu à a superficia di a struttura, arricchendu u cuntenutu di cristalli in i pori per fà a superficia di a struttura più densa, è un gran numaru di cristalli stanu in i pori di u revestimentu per assorbe l'acqua è espansione u densu revestimentu impermeable.
3. Assicurà u gruixu di revestimentu impermeable à ghjunghje u veru scopu di waterproof.Più materiali impermeabili, più grossu hè u revestimentu impermeabile, più spaziu per a reazione di idratazione.
4. "materiale impermeable permeable-basatu di cimentu" per via di e caratteristiche di u so cristalinu permeable chimicu attivu, cù u passaghju di u tempu, u so effettu impermeable serà megliu è megliu.
5. Custruzzione faciule, senza bisognu di un altru stratu protettivu;Facile à spazzola, faciule da custruisce, pò esse custruitu in cundizioni umidi.

Trè, cuntrollu di qualità di rivestimentu impermeabile di cristalli di penetrazione basatu di cimentu
Ciò chì deve esse mintuatu hè chì per migliurà a qualità impermeabile di u revestimentu, quantu u cunsumu di materiale per metru quadru hè ancu a chjave per fà un bonu travagliu in a custruzzione impermeabile.
In particulare per i materiali impermeabili cristallini permeabili basati in cimentu, ci hè un prublema spaziale di reazione di idratazione.In altri palori, più a quantità di materiale impermeable, u più grossu u revestimentu impermeabile, u più grande u spaziu per a reazione di idratazione;U più chjucu hè.U spaziu limitatu per a reazione di idratazione hè ancu limitatu per catalizà più chimichi attivi per pruduce più cristalli osmotichi.
Dunque ci vole à enfatizà chì u spessore di u revestimentu secondu a "specificazione tecnica impermeabile di l'ingegneria sotterranea" ùn hè micca menu di 1,5 kg / ㎡, u spessore deve esse più grande di 1,0 mm.Per ghjunghje veramente u scopu di l'impermeabilità, hè necessariu di migliurà a qualità di u revestimentu impermeabile.Cimentu-basatu materiali permeable cristalline waterproof duvuta à a custruzzione di sèmplice è spessu faciuli à fà u persunale di custruzzione ignurari stu prublema, chì deve causari a nostra attenzione in u prucessu di custruzzione.


Tempu di Postu: Apr-22-2022