banner1

nutizie

Avemu sempre intesu à i tempi ordinali "a basa di cimentu penetra bè u revestimentu impermeabile cristallino", in fine bè induve?L'effettu impermeabile hè u listessu cum'è quellu di i materiali impermeabili tradiziunali?Chì ghjè u principiu di "effetti magichi"?Ùn vi ne preoccupate, i beneficii di u rivestimentu impermeabile cristallino di penetrazione basata in cimentu, vi portanu à vede abbastanza oghje!

Prima, cù doppia prestazione impermeabile
Materiale impermeable di cristallo permeable basatu in cimentu pruduciutu da u cristallu permeable pò andà in fondu in a struttura di béton di l'interna struttura di u bloccu di l'arghjentu, ùn importa micca a prufundità di penetrazione, pò ghjucà un rolu impermeable in u stratu di struttura;À u listessu tempu, u revestimentu nantu à a superficia di a basa di struttura di béton duvuta à a so prestazione di espansione micro, pò ghjucà u rolu di shrinkage cumpensazione, pò fà a custruzzione di a superficia di a basa di a struttura hà ancu un bonu effettu anti-crack anti-seepage.

Dui, cù una forte resistenza à a pressione di l'acqua
Puderà sustene a pressione d'acqua forte per un bellu pezzu.I risultati di a prova di certi prudutti di Lonkage mostranu chì: nantu à u specimenu di cimentu cù un spessore di 50 mm è una forza di compressione di 13,8 mpa, dui strati di materiale impermeabile cristallino permeable à base di cimentu ponu suppurtà almenu 123,4 m di pressione di l'acqua (1,2 mpa) .

Trè, hà a capacità unica di auto-riparazione
Materiale impermeable cristalline permeable-basatu di cimentu hè materiale impermeable inorganicu, u cristallu furmatu ùn invechjarà, a struttura di cristallu pò ancu reagisce in acqua per parechji anni, pruduce novi cristalli cuntinueghjanu à densu, compie u prucessu di auto-riparazione.

Quattru.Havi a funzione di anticorrosione, resistenza à l'invechjamentu è prutezzione di a barra d'acciaio
L'erosione chimica di u cimentu è a corrosione di u rinforzu di l'azzaru sò inseparabili da l'infiltrazione di l'acqua è di i ioni di cloruri.A cristallizazione permeabile di i materiali impermeabilizzanti cristallini permeabili à base di cimentu è a capacità d'autorecurazione compacta a struttura di cimentu, minimizendu cusì l'invasione di sustanzi chimichi, ioni è acqua è prutegge u cimentu armatu da l'erosione.

U cristallu insolubile in acqua pruduciutu da materiale impermeabile cristallino permeable basatu in cimentu ùn affetta micca a capacità di respirazione di u cimentu, è pò mantene a permeabilità di l'aria normale, scaricamentu di umidità è secca in a struttura di cimentu, è allargà a vita di serviziu di l'edificiu. a basa di mantene a barra d'acciaio in u béton da l'erosione.

Cinque, hà l'effettu di rinforzu nantu à a struttura di béton
Cù cimentu-basatu penetrative cristalline custruzzione di materiale impermeabile dopu à a struttura, perchè ùn hè micca riattivazione struttura di cristallo, ma micca cimentu idratatu hè statu attivatu, hà aumentatu a densità, hà ghjucatu un rolu di rinfurzà in a struttura, in generale pò migliurà a forza di béton di 20% ~ 30%.

Sei, hà un effettu waterproof à longu andà
A reazzione fisicochimica prodotta da materiale impermeabile cristallino permeable basata in cimentu hè inizialmente nantu à a superficia di a faccia di travagliu o di e parti adiacenti, è penetra gradualmente in l'internu di a struttura di cimentu cù u passaghju di u tempu.In circustanze nurmali, a struttura di cristallu risultante ùn hè micca dannata, è u rendiment hè stabile è ùn si decompone, u revestimentu impermeabile ancu s'ellu hè purtatu o scraped off, ùn affetterà micca l'effettu impermeabile, perchè i ingredienti attivi sò penetrati in prufonda in u cimentu. struttura interna, cusì l 'effettu waterproof hè permanente.

Sette, in linea cù i normi ambientali, micca tossichi, senza contaminazione
U materiale impermeabile cristallino permeable basatu in cimentu hè un tipu di prudutti di prutezzione ambientale non tossicu, senza gustu, innocu, senza contaminazione, micca tossicu, senza contaminazione.
Ottu, u metudu di custruzzione hè simplice, risparmiu di travagliu è risparmiu di tempu
Cement-basatu permeable cristalline custruzzione di materiale waterproof di i bisogni di a superficia di basa sò sèmplice, a superficia di basa di béton ùn hà micca bisognu di fà a strata leveling;Ùn ci hè bisognu di fà una strata protettiva dopu a custruzzione hè finita.Dopu chì u revestimentu principale hè guaritu cumpletamente, ùn hè micca a paura di chjappà, colpi, colpi.A superficia di basa di l'infiltrazione di l'acqua è l'inundazione pò esse custruita in ogni mumentu, è a superficia di basa di béton pò ancu esse usata à u stessu tempu durante u periodu di mantenimentu (l'acqua ùn hè micca cumpletamente volatile).


Tempu di Postu: Apr-22-2022